ssc web creations

בלוג המלצות לקניות, מתנות וחדשנות

מתנות

מתנות מקוריות לחגי תשרי

חגי תשרי מתקרבים בצעדי ענק וללא ספק הגיע הזמן לחשוב על מתנות ופינוקים עבור אנשים יקרים ללבנו.

בעולם המודרני של שפע אין כמעט דבר שלא ניתן למצוא על מדפי החנויות. כמו כן, הבתים של רוב האנשים מלאים בכל טוב, בארונות בגדים ומטבח אין מקום פנוי. לרובנו יש כבר את כל מה שאנחנו זקוקים לו.

כשמדובר במתנות -החלק הקשה הוא למצוא משהו מקורי ושימושי כאחד שניתן להביא במתנה.

במידה ואינכם מצליחים לחשוב או למצוא מתנה מקורית, אנחנו כאן כדי לעזור ולתת לכם כמה טיפים שישמשו אתכם במלאכה לא קלה זו.

איך לבחור מתנה מקורית

התכוננו מראש והכינו שיעורי בית. תתעדכנו במגמות אופנה חדשות ובמוצרים חדשים שיצאו לשווקים השונים, אך אל תשכחו גם את הדברים האולטימטיביים שהאנושות לא תיפרד מהם לעולם. 

שמרו על קשר עם מי שאתם מתכוונים להפתיע. עדיף לעשות זאת בפגישה פנים מול פנים ולא באמצעות רשתות חברתיות וטלפונים. ביקרו בביתם על מנת להתרשם מעיצוב חלל מגורים ולבדוק האם ישנם פריטים שיתאימו לסגנון הבית ויתרמו לעיצובו.

שימו לב לפרטים הקטנים. קשה מאוד למצוא מתנה ייחודית, אך תוכלו ליצור אחת כזאת במו ידיכם. במקרה זה אפילו הדבר הקטן ביותר יגרום שמחה ויעלה חיוך על פני חבריכם. עוגה שתכינו בעצמכם או אלבום תמונות הינן חלק מהאפשרויות העומדות בפניכם.

דאגו לאריזה יפה והימנעו מחומר אריזה טריוויאלי. גם מתנה פשוטה ביותר תשאיר רושם חיובי במידה ותזכה לעטיפה מושקעת ומקורית כאחת.

בחרו בדרך ייחודית להציג את ההפתעה שלכם. הגשה מקורית של מתנה לכל אירוע תשפיע על מצב רוחו של מקבל המתנה עוד לפני שהאריזה תפתח.

תשקיעו בברכה. לפעמים כל מה שצריך זה רק "מבוא" קטן. מילים ואיחולים חמים שבאים מעמקי הלב שלכם יהוו חלק בלתי נפרד מהמתנה ויצביעו על השקעה אמיתית מצדכם.

עשו רשימה של מה שלא כדאי לכם להביא בתור מתנה. כן, לפני שבוחרים הפתעה לבוס או לקרוב משפחה רחוק, רשמו בכל מקרה את מה שלא מומלץ לקנות עבורם, כמו למשל מוצרי טבק או פרטי הלבשה תחתונה. זה יחסוך אי הבנה וקבלת פנים קרה בהמשך.

לוח שנה אישי
לוח שנה עם תמונות משפחתיות – מתנה מקורית לחגים

רשימת המתנות

בין המתנות שתוכלו לרכוש עבור אלה שאתם באמת אוהבים הינם ספרים, בשמים, כלים למטבח, שוברים לספא, שוברי מתנה, כרטיסים להצגות ולוחות שנה מעוצבים.

לוחות שנה המיועדות לתליה על הקיר ואלו שניתן להעמיד על שולחן העבודה מלוות אותנו בבית ובמשרד.

מדובר ברעיון נהדר למתנה מקורית לשנה נוכחית או לשנה הבאה. לוח שנה להדפסה מעוצב עם תמונות אישיות יעורר זכרונות טובים וימלא את מקבל המתנה באנרגיות חיוביות. 

תפנקו גם את עצמכם ותדפיסו לוח שנה עם תמונות מהחופשות אשר יזכירו לכם ימי שמש בכל ימות השנה. 

מהדורה עם תמונות משותפות שלכם וחבריכם יחממו את לבכם בכל פעם שתעיפו מבט על הקיר- כמו גם צילומי ילדים ומשפחה שתתלו במשרד יעלו חיוך על פניכם גם ביום עבודה עמוס במיוחד.

העלות הנמוכה יחסית של לוח שנה יחד עם המקוריות הופכת אותה לאחת המתנות הפופולריות ביותר שיכולה לשמש כמתנה מלאה או כתוספת למתנה.

שיהיה חג שמח ומלא בהפתעות מקוריות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *