ssc web creations

בלוג המלצות לקניות, מתנות וחדשנות

מתנות

בדקנו: מתנות שגברים אוהבים

בשנות ה-90 חנויות המתנות לגברים פרחו בכל הארץ. כמעט בכל קניון מרכזי אפשר היה למצוא חנות המתמחה במתנות ובכל מיני פריטים ייחודיים שגברים אוהבים ומסתבר שיש לא מעט דברים כאלה.

כך שאם חשבתם שגברים נהנים פחות מחפצים אישיים ושאין מבחר מתנות לגבר אתם טועים ואם אומרים שנשים אהבות יותר קניות ומתנות הריי שאם חושבים על זה למעשה לגברים יש יותר מבחר מתנות ונישה שלמה של מנתות גברים בעוד לנשים אין משהו מיוחד! אמנם נשים קונות יותר ויש עבורן את הפריטים במחלקות האופנה והטיפוח אך לגברים יש מחלקה מאוד מפורטת של מתנות עבורם.

מתנות לגברים
טיפ: תביאי לו משהו שהוא אוהב

מה אפשר להביא לגבר מתנה

גברים מסתבר אוהבים צעצועים גם כשהם גדולים… כל מי שנכנס לאחת מחנויות המתנות הללו לגברים יכול להסתובב שם שעה ארוכה ולגלות כל מיני חפצים מוזרים ומיוחדים הקיימים בעולם הגברי.

על מה אנחנו מדברים? טוב כמובן שמתנות רבות לגברים מתעסקים בתחום העישון, מאפרות ומצתים מיוחדים, כלי עישון לסיגרים ועוד.

מחלקה נוספת בחנות מתנות אופיינית לגברים עוסקת בתחום ההימורים והקלפים, שם תמצאו מגוון רחב של מתנות הקשורות לתחום כמו חפיסות קלפים מיוחדות לפוקר, משטחי משחק, רולטות קטנות, אביזרים נלווים ועוד.

פרט למחלקת העישון והפוקר שיש בכל חנות מתנות גברים אופיינית אפשר למצוא שלל מתנות מענייניות גם במחלקת השתייה, כוסות לוויסקי ולבירה, מגוון של חולצי יין, אביזרים נלווים ועוד.

כמובן שמעל כולם והפריט הפופולרי ביותר מאז מעולם כמתנה גברית אמיתית לכל גבר אפשר לציין אולר שווצרי וסכין שווצרי.

לדרמנים למיניהם ואולרים משוכללים תמיד היו המתנה מס' 1 עבור גברים וכל מי שמגדיר את עצמו גבר חייב שיהיה לו אחד כזה וגם אם לא, בטח קיבל מתי שהוא בחיים שלו, אם לא קנה לעצמו…

אין ספק שאולר שוויצרי או סכין חזקה זו מתנה מרהיבה ושימושית כאחד שכל גבר היה שמח שיהיה לו. מסוג המתנות שאפשר להשקיע בהן סכום כסף יפה וחד פעמי ולהצטייד בדגם איכותי המכיל מספר רב של פיצ'רים, סכין עמידה מחומר גלם חזק ואיכותי כאשר הידועים ביותר באיכותם הם הלדרמנים השוויצרים כמובן.

אולר שווצרי
סכינים שווצריים של חברת ויקטורינוקס

מה אפשר למצוא בסכין שוויצרי

כמה כיף להיות גבר בתקפה הזאת. ללא ספק האולרים השוויצרים החדשים מכילים בפריט אחד קטן וקומפקטי כל כך הרבה אפשרויות שזה פשוט לאי יאומן: כמה סכינים בכמה גדלים, משחזת, מספריים, פצירה, סרגל, מלקחיים קטנות, מברג, פלייר ומה לא.

הדגמים האיכותיים במיוחד של אולר שוויצרי מספקים גם מצפן ועוד כמה פיצ'רים מעניינים כאשר האפשרות השנייה שגברים אוהבים לקבל במתנה היא פשוט סכין אחת חזקה. 

אפשר למצוא אולרים וסכינים שוויצרים במגוון גדלים, דגמים ומחירים ואין מתנה אקזוטית ומרשימה יותר מזו, מתנה שכל גבר ישמח לקבל כך שאם אתם מחפשים מתנה לחבר יש לכם את האופציה הזאת על השולחן ותמיד כיף לקבל מחבר או מהאישה מתנה שכזאת.

השוויצרים תמיד היו ידועים במותגי הסכינים המעולים שלהם. המדינה האירופאית הזו ידועה בדיוק שלה גם במחלקת השעונים ומתמחה בייצור סכינים ואולרים ברמה אחת מעל כולם.

בשנים האחרונות עם התפתחות תרבות הקנייה דרך הרשת אפשר למצוא חנויות רבות המציעות מגוון עצום של פריטים. חלקם מזויפים וחלקם מתיימרים לספק לצרכן את אותה איכות כמו של מותגי המקור. תופעה זו של חיקויים זולים ופחותים לא פוסחת גם על תחום המתנות לגברים וקשה מאוד להבחין בין המקור לזיוף שכן בתמונות בחנות האינטרנטית הכול נראה מרשים ואיכותי והמפרט הטכני תמיד נראה אותו דבר.

כמובן שיש מי שמכיר את פריטים ותמיד אפשר לקבל מידע אמין ומדויק ולהבין בדיוק מה אתם מקבלים לפני הרכישה. 

מותגי העל בכל העולם נלחמים בתופעת הזיופים אך יחד עם זאת חייבים להודות על האמת וכיום ניתן למצוא חיקויים שאינם מתיימרים להיות מותגים העל המקוריים אך עדיין מספקים תוצרת דומה באיכות ובמחירים פחותים בהרבה.

גם במחלקת המתנות לגבר אפשר למצוא במיוחד סכינים ואולרים רבים אשר מספקים את אותו מפרט טכני, נראים מצוין ולפעמים קשה לנו להבין למה אותה סכין עולה כל הרבה יותר כאשר מדובר במותג ידוע לעומת מותגים אחרים שאינם מוכרים.

כל אחד יעשה את השיקול שלו ומלבד הקלישאה האומרת שזול זה יקר ואין דבר כזה זול ואיכותי, הרי שיש מי שפשוט מעדיף לרכוש את המותג המקורי ללא קשר לאיכות ולמחיר ופשוט להתהדר במותגים.

אספקט נוסף הוא האחריות והאיכות כמובן כאשר סכין ואולר אמורים לשמש אתכם לזמן רב בלי לצבור חלודה ובלי להתבלות ובדרך כלל המוצרים הלא מקוריים והזולים יותר הופכים בלתי שמישים אחר מעט זמן לעומת מותגי המקור העשויים ממתכת איכותית ומחומרי גלם איכותיים יותר וזוכים להרכבה מדויקת יותר והם גם יותר אמינים ומחזיקים מעמד זמן רב יותר.

בכל מקרה יש לכם פריט מנצח שאיזה שלא תבחרו לבטח ישמח את מי שיקבל אותו: אולר או סכין שוויצרי איכותי ויפה מיוחד מעולה גם כמנתה לחגים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *