ssc web creations

בלוג המלצות לקניות, מתנות וחדשנות

מתנות

החגים בפתח: רעיונות למתנות לכל המשפחה

אוהבים את המשפט "העיקר הכוונה" אבל עדיין רוצים לקלוע במתנת החג הבאה שלכם? אספנו כמה רעיונות מנצחים למתנה שתתאים לכל אחד מהאנשים שיקרים לכם

אין דבר מספק יותר מאשר לשמח אחרים עם מתנה, בייחוד כשמדובר בבני המשפחה הקרובים והרחוקים שלנו. עונת החגים היא הזדמנות להעניק מתנות לסובבים אותנו, אבל לצד הכוונות הטובות רבים מאיתנו נקלעים לסיבובים ארוכים וחיפושים מתישים. כדי להגיע אל הקניון או אל החנות המקוונת מבלי לאבד עשתונות, ריכזנו עבורכם רעיונות למתנות שיתאימו לאנשים שאתם הכי אוהבים. החל מההורים ועד לדור הצעיר. חג שמח!

להורים הטריים (או פשוט אלה שלא ישנים מספיק)

צריך להודות באמת – רבים מאיתנו מתעוררים מוקדם מדי, ישנים פחות מדי, וקורסים אל המיטה עייפים ורצוצים. תקופת החגים היא הזדמנות למלא קצת את המצברים, ולהביע הערכה כלפי הורים טריים או אלה שכבר מגדלים בני נוער ועדיין לא מקדישים מספיק זמן כדי לפנק את עצמם. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא לעודד אותם ליהנות קצת יותר משנת הלילה שלהם – עם מצעים איכותיים שיעזרו להם להפיק את המקסימום גם מתנומה קצרה. מצעים של ד"ר גב למשל, הם רעיון מנצח. הקולקציה החדשה כוללת מגוון סטים עם מצעים של ד"ר גב בעיצובים וסגנונות שונים, והכי חשוב – רכות מנצחת שמבטיחה חלומות מתוקים.

מצעים למיטה
מצעים כמתנה מושלמת לפסח

לסבא וסבתא

אין דבר שמצליח לשמח את סבא וסבתא יותר מאשר לראות את הנכדים, ואלבום תמונות דיגיטלי הוא דרך מעולה לאגד זיכרונות מהתקופה האחרונה באופן שיהיה נגיש ונוח גם עבור מי שאין לו פייסבוק. תהליך העיצוב וההכנה ברוב האתרים הוא פשוט וקל, והמשלוח הוא מהיר במיוחד. אתם מוזמנים גם לצלם ציורים שהנכדים ציירו לסבא וסבתא, ולשלב אותם בספר בין התמונות. כך תוודאו שהמזכרת האישית הזו לא תלך לאיבוד.

לדור הצעיר

אם דיברנו על הדור שעדיין לא תמיד מצליח להתחבר לרשתות החברתיות, עכשיו הגיע הזמן להקדיש רגע לדור שנמצא בהן יותר מדי… ילדים ובני נוער מבלים כיום שעות ארוכות באינסטגרם ומשקיעים לא מעט בתמונות שלהם, ומעניין לגלות שדווקא התקופה הזו החזירה אלינו את מצלמות הפולורואיד של פעם. אלה שמצריכות שימוש בפילם, לחיצה והמתנה לתמונה שתודפס. בלי פוטושופ, אפשרות לתקן או לשנות. הדור החדש של מצלמות הפולורואיד כולל מצלמות במגוון צבעים, עם עדשות מתחלפות וסטים משלימים של מסגרות ומדבקות. אין ספק שגם אצלכם בבית המצלמה הזו תהפוך לאטרקציה, ואולי אפילו תגלו שיש לכם צלמים מקצועיים לתיעוד ארוחת החג הקרובה המתנה מתאימה לגברים וגם לנשים.

מצלצה
מצלמה לאוהבי הגאג'טים

לילדים שכבר עזבו את הבית

תקופת החגים היא גם הזמן שבו חוזרים אלינו הילדים הגדולים, שכבר גרים לבד אבל עדיין מגעים לפעמים לכבס, לקחת קופסאות אוכל וליהנות עם המשפחה. אם אתם רוצים לפנק אותם במתנת חג מועילה ומושקעת במיוחד, כזו שתעזור להם להרגיש בבית גם בדירה שלהם, ייתכן שתרצו לרכוש עבורם שואב אבק רובוטי. היצע השואבים הרחב והמבצעים לקראת החגים הם הזדמנות ליהנות מעסקאות משתלמות גם במחלקת מוצרי החשמל. אין ספק שלא מדובר במתנה זולה, אבל תהיו בטוחים שהם חוזרים לדירה נקייה ונעימה. 

לאלה שהסכימו לארח בחג

שמחים שלא הפסדתם השנה באתגר האירוח? צ'פרו את מי שהזמין ועבד קשה. כדי לא לבחור במתנה שתתנגש עם מתנות אחרות או לגלות שסט הצלחות שרכשתם עבורם זהה לסט שכבר יש להם, לכו על בטוח וקנו עבור המארחים שלכם מארז יינות בוטיק. הם ללא ספק ייהנו ממנו במהלך החג. 

לסיכום תשאירו את כרטיסי המתנה אצלכם בארנק תשתמשו בהם לצורכי קניות בסופר, לדעתי האישית זה הכי משתלם והם הכסף ה"מולבן" רכשו מתנות שהמקבלים באמת יאהבו.

| ליפז אחווה – בלוגרית|

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *