ssc web creations

בלוג המלצות לקניות, מתנות וחדשנות

טיפים

נשארו לכם השוברי מתנה לחג? כך תנצלו אותם בחנויות שאתם אוהבים

מי מאתנו לא מכיר את הגיפט קארד המסורתי אותו מעניקים לעובדים כמעט בכל מקום עבודה, כשי לחג או כמתנת יום הולדת? אם אתם מאותם האנשים שצוברים שוברי מתנה בארנק ללא שימוש, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים

גיפט קארד מהווה כיום את המתנה המוענקת ביותר במקומות עבודה עבור חגים, ימי הולדת או אפילו כצ'ופר לעובדים מצטיינים. בגיפט קארד ניתן לרכוש בדרך כלל בחנות ספציפית או ברשת חנויות ספציפית. כלומר, האדם המקבל את הגיפט קארד הטעון בסכום כספי כלשהו, יכול לנצל אותו לרכישה רק בחנות או ברשת הרלוונטית לרכישה בהתאם לסוג הגיפט קארד. לא מעט אנשים אינם מוצאים מה לקנות באותה החנות או רשת החנויות שבהן ניתן לרכוש באמצעות הגיפט קארד שקיבלו. אותם אנשים לא פעם אוגרים את כלל שוברי המתנה אותם הם מקבלים בארנק ולא משתמשים בה, עד שהם מגלים בסופו של דבר, שהתוקף של השובר עבר והוא כבר לא שימושי כלל. הענקת גיפט קארד לעובדים יוצרת לא פעם מצב לא אידאלי שכרוך בסכום כספי שלא מנוצל לטובתו של העובד.

אם הייתם יכולים לבחור את החנות לרכישה בגיפט קארד שתקבלו, האם הייתם עושים זאת?

מדובר כאן ללא ספק בשאלה רטורית. אם אדם המקבל שובר מתנה על סכום כספי כלשהו, היה יכול לבחור היכן לרכוש בו, הרי שהוא בהחלט היה מנצל באופן מיידי את הסכום בשובר לצורך רכישה רלוונטית ומוצלחת. מה תגידו אם נאמר לכם שכיום זה אפשרי? בוודאי לא תאמינו. ובכן, מדובר בהחלט בדבר אפשרי כיום. באמצעות אתר הקרוי: סוויגי, ניתן כיום להחליף שוברי מתנה המתקבלים עבור רכישה בחנות או רשת חנויות ספציפיות, בשוברי מתנה לרכישה בחנויות אחרות או בכסף מזומן. מדובר בדבר יעיל מאוד עבור כל אותם אנשים שמוצאים את עצמם אוגרים את שוברי המתנה אותם הם מקבלים בארנק שלהם, מבלי להשתמש בהם.

החלפת גיפט קארד
להחליף את הגיפט קארד לכסף או לשובר מתנה אחר

אז איך זה עובד?

אם אתם מעוניינים להחליף את הגיפט קארד שקיבלתם בגיפט קארד לרכישה במקום אחר, כל מה שתצטרכו לעשות זה פשוט להיכנס לאתר ולמלא בו את הפרטים הרלוונטיים אודות הגיפט קארד שקיבלתם. בהתאם לפרטים הללו, תופיע בפניכם האופציה המבוקשת לכם: סכום כספי מזומן המגיע לכם תמורת הכרטיס או המרת הגיפט קארד לגיפט קארד לרכישה בחנות אחרת, בסכום כספי כזה או אחר. אם תסכימו להמרה זו, תקבלו מייל לכתובת המייל שלכם. במייל זה תדרשו למלא את הפרטים השונים הנוגעים לכרטיס כגון: מספר הכרטיס, סוג הכרטיס ועוד. לאחר שתמלאו את הפרטים הרלוונטיים, תקבלו את הגיפט קארד שבחרתם לרכישה לכתובת המייל שלכם או כסף מזומן בהעברה על ידי אפליקציה הדומה ל"ביט". בסופו של דבר, מדובר בתהליך פשוט מדי, אשר תצאו ממנו מורווחים.

מדוע זה כדאי?

אם אתם תוהים אם זה כדאי לכם או מדוע זה כדאי לכם, התשובה לכך היא: ברור! אין ספק שכדאי לנצל גיפט קארדים. יתכן מאוד שההמרה לסכום כספי מזומן או לגיפט קארד לרכישה במקום אחר, תהיה בעלת סכום נמוך יותר מהסכום הטעון בגיפט קארד המקורי שלכם, אולם, להפיק את המקסימום שניתן מהגיפט קארד אשר קיבלתם, זה בהחלט עדיף כל לא להשתמש בגיפט קארד כלל. באמצעות אתר סוויגי, תוכלו להמיר גיפט קארדים לרכישה בחנויות פחות אטרקטיביות כגון: חנויות למוצרי מזון או חנויות לבגדים שפחות לטעמכם, לגיפט קארדים לרכישה באלי אקספרס, הידוע כאתר רכישה אטרקטיבי מאוד לכלל האוכלוסייה וכן, בגיפט קארדים לרכישה באסוס ועוד.

swigi
סוויגי – החופש לעשות עם הגיפט קארד מה שבא לך

קיבלתם שוברי מתנה לחג שאין לכם שימוש בהם? אל תבזבזו רגע מיותר

אז עונת החגים הקרבה וודאי גרמה לכלל עובדי המשרד להתכנס בהרמת כוסית משותפת, אשר בסופה חולקו המתנות המיוחלות וכמה מפתיע! שוב קיבלתם גיפט קארד לרכישה בחנות או רשת חנויות לא אטרקטיביים כלל. אנו מציעים לכם שלא לבזבז זמן מיותר על חשיבה מאומצת לגבי: מה תקנו באותה הרשת או באותה החנות אשר בה הגיפט קארד תקף. היכנסו לסוויגי, בחרו את האופציה הטובה ביותר עבורכם להמרת הגיפט קארד שקיבלתם לגיפט קארד אחר, או המרתו לכסף מזומן ותיהנו מרכישה איכותית ורלוונטית, בהתאם לצרכיכם ורצונכם. בסוויגי ניתן להמיר עד 10 שוברי מתנה לכסף מזומן או שוברי מתנה אחרים, אז זה הזמן לפתוח את הארנק שלכם, לאסוף את כלל השוברים שקיבלתם ולהמיר אותם לסכום כספי יפה לרכישה מוצלחת או לכל שימוש אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *