ssc web creations

בלוג המלצות לקניות, מתנות וחדשנות

מתנות

מתנות למעשנים: אלה המתנות שתוכלו להעניק לחברים / משפחה מעשנים

ישנם לא מעט אנשים מעשנים בעולם ובשל כך, כיום ניתן למצוא לא מעט מוצרים המשדרגים את חייו של כל מעשן ומסייעים לו למצוא תחליף לעישון בצורה קלה ונוחה.

אם אחד החברים או בני המשפחה שלכם חוגג יום הולדת, חגים או כל אירוע אחר שבגינו אתם מחפשים עבורו מתנה מקורית, הדבר הראשון שעליכם לבחון הוא: האם הוא מעשן? אם מדובר באדם שמעשן, הרי שנפתחת בפניכם כאן אופציה למגוון של מתנות מקוריות הרלוונטיות למעשנים. הנה כמה מוצרים מקוריים ומיוחדים למעשנים, שכל אדם שמעשן בהחלט ישמח לקבל כמתנה:

סיגריות חשמליות
מתנה מושלמת למעשנים

מוצרים מגניבים לכל מעשן

כאמור, לא מעט אנשים בוחרים לעשן כיום. בין אם אותם אנשים עושים זאת בלב שלם ובין אם הם עושים זאת רק בגלל שהם מכורים, הם ישמחו לקבל מתנה מקורית הרלוונטית במיוחד עבור מעשנים. לכן, גם אם אינך סובל עישון אבל בכל זאת בא לך להפתיע חבר או בן משפחה מעשן במתנה מקורית, זה הזמן לבדוק איזה מוצרים יכולים להוות מתנה מושלמת לכל מעשן:

  1. מצית סופר סיגריות- מדובר במתנה אשר רלוונטית מאוד למעשן אשר איננו מרוצה מכמות הסיגריות היומית שלו ומעוניין להפחית בה. המצית הוא מצית דיגיטלי, אשר סופר את כמות הסיגריות אותן אתם מעשנים ביום על הצד הדיגיטלי שלו ולאחר מכן, מעבירים את הנתונים לאפליקציה סלולרית.  המצית מסייע לכל מעשן אשר מדליק סיגריות מבלי לספור אותן, לשים לב לכמות הסיגריות אותן הוא מעשן באופן תמידי ובכך, להפחית את צריכת הסיגריות במידת הצורך.
  2. כפפות למעשן- זה אולי נשמע כמו דבר מיותר, אבל אם אתם נמצאים בחוץ בקור המקפיא ולא בא לכם להוציא את כפות הידיים מהכיסים שלכם או מהכפפות המחממות, זה בדיוק עבורכם: הכפפה כוללת בה טבעת מתכת שבה ממקמים את הסיגריה. כלומר: כל מעשן יכול לעשן בחוץ באמצעות הכפפות הללו, מבלי שהוא יידרש להוריד אותן ולהסתכן באמצעות קפואות
  3. נרתיק לסיגריות המכיל גם מצית גז, הוא ללא ספק המתנה האידאלית לכל מעשן. הנרתיק מאפשר למעשן לצאת מהבית עם אריזה אחת המכילה גם את הסיגריות שלו וגם אופציית הצתה לסיגריות הללו. ניתן למצוא נרתיקים מעוצבים ודקורטיביים, אשר מהווים אקססוריז של ממש לכל אדם הנושא אותם
  4. אם יש לכם חבר שמעשן יותר מדי ואתם רוצים לקנות לו מתנה קטנה שתזכיר לו את זה מדי פעם: מאפרת אסור לעשן היא בדיוק הדבר עבורו. מדובר במאפירה היתולית בצורה של השלט המורה על האיסור לעשן במקומות ציבוריים. המאפרה עצמה היא דיסוננס שכן היא כלי הרלוונטי למעשנים מחד ומאידך, מזהירה אותם באופן תמידי לגבי האיסור לעשן.
  5. כיסוי לטלפון נייד הכולל בו מצית, זוהי מתה מקורית מאוד למעשנים. אם המעשן נתקע מחוץ לבית ללא המצית הרגיל שלו, במקום להתחיל לחפש מצית, הוא פשוט יכול להשתמש במצית המצוי בכיסוי לטלפון הנייד שלו. מדובר במוצר מקורי וייחודי, אשר כל מעשן ישמח לקבל
  6. נרתיק סיגריות עם מאפרה- אין דבר שמעשן ישמח לקבל יותר מנרתיק מעוצב עבור הסיגריות שלו, אשר מכיל בו גם מאפירה. נרתיק זה מאפשר למעשן לאפר, מבלי לקום ולחפש את המאפירה אשר תמיד נוטה להעלם בזמן עישון
juul
סיגריה אלקטרונית ג'ול – מתנה קלאסית למעשנים

המתנה המקורית ביותר לאדם מעשן

אמנם ניתן למצוא כיום לא מעט מתנות מקוריות ומיוחדות מאוד עבור מעשנים, אף איזו מתנה כדאי לקנות לאדם אשר מצד אחד מת להפסיק לעשן ומצד שני מרגיש שהוא פשוט לא מסוגל לוותר על הסיגריות? כאן נכנסת לתמונה הסיגריה האלקטרונית הקטנה והמדוברת ביותר המציאה תחליף לסיגרה מהיר ונוח: סיגריה אלקטרונית ג'ול- מדובר בסיגריה שמטרתה היא לסייע לאדם המעוניין להיגמל מעישון ולא מצליח, לצלוח את התהליך, על ידי עישון הסיגריה שמתבססת על תהליך אידוי. בתהליך אידוי לא מופקים תוצרי השריפה המזיקים בתהליך עישון מחד, אך מאידך, עישון של סיגריה בתהליך אידוי, יוצרת לא פעם למעשן את הרגשת הסיפוק הדרושה לו. סיגריה אלקטרונית ג'ול היא סיגריה פופולארית מאוד בקרב מעשנים המעוניינים להיגמל מהעישון באופן הדרגתי ונוח. ניתן לרכוש את הסיגריה בצורה נוחה ומקוונת במגוון אתרי אינטרנט שונים, המציעים אותה למכירה עם משלוח עד הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *