ssc web creations

בלוג המלצות לקניות, מתנות וחדשנות

מתנות

החגים בדרך: קבלו הצעות למתנות

תקופת החגים המרכזית בישראל מתמשכת על גבי חודש שלם וכמובן שיש חגים רבים נוספים לאורך כל השנה. כך שאם פספסתם הזדמנות לקנות לאהוביכם ולחברים שלכם מתנה ייחודית ומרגשת בחג הראשון, איזה מזל שמגיע גם החג השני, השלישי והרביעי.

תקופת החגים היא גם תקופה מצוינת לחנויות ולעסקים המציעים את מרכולתם במשך כל השנה אך נהנים מגידול ניכר במכירות בעיקר בתקופת החגים אם זה שוברי מתנה או מתנה פיזית אותה אתם רוצים להעניק.

איזו מתנה מגניבה תביאו בחג הזה

רשימת המתנות האפשרית לחגים היא ארוכה, החל מכלי בית וכלי אוכל שונים, בגדים חגיגיים, מתנות ממחלקת האלקטרוניקה ומוצרי החשמל, צעצועים ועוד.

בין המתנות המבוקשות והמרגשות יותר אפשר להצביע על מתנות אישיות כאפשרות אטרקטיבית שרבים נהנים לקבל.

בין המתנות האישיות הפופולריות ביותר אלבום דיגיטאלי הוא אופציה נהדרת המאפשרת לכם להעניק מתנה אישית ומרגשת לקרוב משפחה או חבר, מתנה שתישאר אתו לנצח וכל זה בלי להשקיע יותר מדי כסף.

אם בעבר זו הייתה הפקה גדולה, מסובכת ויקרה, הרי שהיום בכמה לחיצות כפתור אפשר להזמין דרך האינטרנט אלבומי תמונות נהדרים המכילים את כל הרגעים המרגשים המשותפים באלבום מרהיב אחד.

בין האפשרויות הטובות שניתן למצוא ברשת להפקת והדפסת אלבום תמונות דיגיטלי אפשר לציין את שירות הדפסת תמונות על קנבס של  albume.co.ilהמציע מתנה נהדרת לחגים במחיר שווה לכל נפש. בכמה דקות ובפשטות כל אחד ואחת יכולים להשקיע מעט מחשבה וכסף וליצור את המתנה השווה ביותר לחג.

שקיות מתנה עם לבבות
אלבומי תמונות – מתנה מקורית

אלבומי תמונות – מתנה מנצחת לחג

כאמור יש הרבה חגים וכמה פעמים אפשר להביא עוד סט צלחות או מיקסר או סט מצעים. אמנם אלו מתנות שימושיות שכולם שמחים אבל אלבום תמונות דיגיטלי הוא ללא ספק מתנה בעלת ערך אישי ורגשי שלא עומדת בקנה אחד עם מתנות מסוג זה.

סיבה נוספת להזמנת אלבומי תמונות דיגיטליים והדפסה שלהם על בד קנבס איכותי היא העובדה שאנו מצלמים אלפי תמונות בסמארטפון, אבל לאחר מכן שוכחים מהם, זורקים אותם לתיקייה במחשב וזהו. אלבום תמונות דיגיטלי נותן לנו אפשרות מצוינת לעבור על אוסף התמונות הענק שצברנו, לבחור את התמונות הטובות מבניהן ולהדפיס אלבום תמונות מהודר ויפה אותו נוכל להציג לחברים ובני משפחה, להניח על מדף הספרים וליהנות מהתמונות בצורה הישנה והטובה.

כיצד לבחור את אלבום התמונות הדיגיטלי הטוב ביותר

עם ההתפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות הפכו אלבומי התמונות לקלים להפקה מאי פעם. במקביל גם המחיר של אלבומים אלה הפך לבר השגה ותוכנות המחשב יחד עם המדפסות החכמות שיצאו לשוק, מאפשרות לכל אחד ואחת להפיק אלבום תמונות דיגיטלי בפשטות.

יחד עם זאת זה דורש עבודה והתעסקות ומעבר לכך, לא לכולנו יש הציוד הנדרש או את היכולת הטכנית להפיק אלבום תמונות שכזה.

כאן נכנסים לתמונה (תרתי משמע…) החברות המתמחות בתחום, אשר מנוסות בהפקה ובהדפסה של תמונות איכותיות בגדלים שונים ובכריכה שלהם לאלבומי תמונות מסוגים שונים. היתרון של החברות הללו הוא בידע ובמקצועיות שהן מספקות כמו גם בניסיון שיש להם בתחום.

התמונות המודפסות יוצאות ברזולוציה הטובה ביותר האפשרית, ההדפסה על גביי הקנבס כשלעצמה היא התמחות משלה ויחד עם סידור התמונות והעמדת האלבום לכדי מוצר איכותי אחד שלם אין ספק שכדאי לשלם כמה שקלים נוספים ולבחור בחברה שמציעה את השירות הטוב ביותר ומעמידה לרשותנו את הניסיון והאיכות שלה.

אתר אלבומי
אתר אלבומי – יצירת אלבומים דיגיטליים למתנה מושלמת

איך לבחור את התמונות הטובות ביותר לאלבום הדיגיטלי

בכל זאת יש גם לנו עבודה לפני הדפסת התמונות והעברתם לאלבום. אנו צריכים להחליט איזה תמונות ייכנסו לאלבום ואיזה לא.

שיטה אחת טובה היא לסדר את התמונות לפי סדר כרונולוגי, למיין לפי ימים או לפי נושאים ולבחור תמונות בודדות מאירועים שונים.

ראשית החליטו כמה תמונות אתם מעוניינים להכניס לאלבום ואיזה סוג אלבום אתם רוצים. יש כמה רמות של אלבומים וכמובן ככל שהאלבום מכיל יותר תמונות ומפואר יותר כך גם מחירו גבוה יותר.

לאחר שהחלטתם כמה תמונות אתם מעוניינים להדפיס וסידרתם את התיקיות לפי הסדר, עברו על כל התמונות וסמנו לעצמכם את אלו שנראות לכם הטובות ביותר. תוכלו להעתיק לתיקייה נפרדת ולעבור עליהם שוב ולסנן עוד יותר.

בצורה כזאת תוכלו למצוא את התמונות הטובות ביותר ואפילו למחוק את התמונות המיותרות במידה וחסר לכם מקום במחשב או שהבנתם שאין טעם לשמור תמונות כפולות או לא איכותיות. טיפ חשוב: אל תשכחו לתת שם לתיקיית התמונות הסופית.

עכשיו נשאר רק לבחור את ההחברה שמציעה את השירות שנראה לכם האיכותי ביותר ומכאן הדרך קלה להעלאת התמונות לאתר ולהזמנת האלבום הדיגיטלי. בחרו מבין אפשרויות העיצוב את החביבה עליכם ביותר ושלחו להדפסה.

לסיכום, אלבום תמונות דיגיטלי הוא אפשרות נהדרת ומרגשת כמתנה לחג, אופציה מעולה ולא נדושה, מתנה שתשמח את כל מי שיקבל אותה, אינה עולה הרבה כסף ומאפשרת לכם לעבור על כל התמונות שלכם ולעשות קצת סדר באלפי התמונות הכפולות והמיותרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *